بهترین طرف شرکت طراحی سایت - طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

خودم سایتم رو شما طراحی کردید و به بقیه دوستان هم پیشنهاد می کنم حتما نمونه کارهای شما رو ببینند و بهترین تصمیم رو بگیرند.

بلکه طبق تجربه ی اکثر کاربران، هرچه شرکت طراحی بزرگتر و قدیمی تر باشد و مشتریان بیشتری داشته باشد به همان اندازه پشتیبانی ضعیفی خواهد داشت چراکه پاسخگویی به مشکلات مشتریان، زمان زیادی را طلب می کند و عملا ممکن است برای یک تغییر یا یک رفع اشکال ساده مدتها در صف انتظار بمانید!

مرحله چهارم: نصب افزونه‌های لازم برای ساخت فروشگاه اینترنتی

بزرگترین اصل در هر حرفه ای وجود صداقت و در نظر گرفتن اصول قانونی و اخلاقی است

یا اینکه یه هاست و دامین دیگه بگیرم و یه سایت فروشگاهی بزنم

برخی شرکت های طراحی سایت بواسطه سابقه بیشتر برند مطرح تری دارند و برخی نیز از طریق هزینه های هنگفت تبلیغاتی در لینک های ابتدایی جستجوی گوگل قرار گرفته اند.البته تاکید می کنیم که اشاره ما به همه شرکت های طراحی وب سایت حاضر در صفحه اول جستحوی گوگل یا همه شرکت های قدیمی نیست. نکته ای که قرار است در این بخش راجع به آن صحبت کنیم این است که برخی شرکت ها بواسط سابقه بیشتر و نام تجاری خود و همچنین تعداد بالای مشتریان ، قیمت های بسیار بالایی را جهت طراحی یک سایت ساده اعلام می کنند.

سایت‌های بسیار زیادی با وردپرس ساخته شده‌اند و روز به روز هم به تعداد این سایت‌ها اضافه می‌شود. دلیل اصلی محبوبیت وردپرس رایگان بودن آن و امکانات پرشمار این سرویس است.

تمام این فرآیند می تواند با طراحی سایت خدماتی به راحتی پیاده سازی شود.

هرچند دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست، اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود. چراکه استفاده از دانش و تجربه برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و همچنین بکارگیری آخرین تکنولوژی های دنیا هزینه زیادی دارد.

اگر بخواهید یک قدم فراتر از عکس بگذارید و برای قسمت هایی از سایت خود ، سفارش طراحی گرافیک اختصاصی دهید، می توانید از خدمات تخصصی طراحی گرافیک اف دیزاین استفاده نمایید. ما با داشتن متخصص گرافیک دیزاین در تیممان، می توانیم هر آنچه که در ذهن شما است را به صورت گرافیکی برای سایت شما طراحی نماییم.

·         امکان اتصال وب سایت به انواع نرم افزارهای داخلی و اپلیکیشن های موبایل

در این موارد هزینه نهایی طراحی سایت به این شکل محاسبه می شود : هزینه پلن پایه + هزینه امکانات اضافی مورد درخواست موجود در پلن های دیگر.    سهند

علاوه ‌بر این، پرتال تمام امکانات لازم را به صورت پیش فرض دارد. پس نیازی نیست که از افزونه‌های جانبی منلع روی سایت‌تان استفاده کنید.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
·           محاسبه و نمایش چندین نوع قیمت و اطلاعات محصول به مشتریان ، همکاران یا فروشندگان

سلام برای طراحی یک سایت شرکتی با همان امکانات اصلی لطقا به من سایت منبع قیمت بدهید باسپاس

یکی از خدمات اصلی پشتیبانی سایت که در بالا اشاره شد، آپدیت وردپرس و حفظ امنیت سایت است. بسیاری از صاحبان سایت پس از سفارش سایت و دریافت آن، دیگر آن را آپدیت نمی کنند. و حتی یک پک آپ سالم از سایت خود ندارند. همین موضوع باعث ایجاد حفره های امنیتی در سایت می شود و احتمال حک شدن را به شدت افزایش می دهد.

شما با داشتن یک وب سایت در سطح طراحی وب سایت اینترنت می توانید بسیار خود را در دنیای دیجیتال و زمینه ی کاری خود مطرح کنید.

ساخت فروشگاه با وردپرس به کدنویسی نیازی ندارد. به همین دلیل هر کسی می‌تواند به کمک وردپرس یک سایت فروشگاهی داشته باشد. اگر به دنبال یک آموزش کامل و رایگان برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس هستید، این مقاله را از دست ندهید.

·           قابلیت تعیین چند قیمت برای محصولات براساس رنگ ، گارانتی و ..

سایت‌های بسیار زیادی با وردپرس ساخته شده‌اند و روز به روز هم به تعداد این سایت‌ها اضافه می‌شود. دلیل اصلی محبوبیت وردپرس رایگان بودن آن و امکانات پرشمار این سرویس است.

مثلا یک بار از شرکتی کمتر شناخته شده هاست خریدم و سایتم را روی آن راه‌اندازی کردم. بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت.

با ثبت شماره همراه‌تان با کارشناسان هم سایت مشاوره رایگان داشته باشید.

ما به شما کمک می کنیم تا سایت مورد نظرتان را طراحی نمایید.

در مرحله بعدی مقاله در مورد افزونه‌های پرکاربرد فروشگاهی در وردپرس توضیح داده‌ایم. با مطالعه بخش بعدی مقاله می‌توانید افزونه موردنیاز خودتان را انتخاب کنید.

روش های متنوعی برای طراحی سایت پیش رو شما وجود دارد. شاید برای شما که تسلط و اطلاعات کافی از قیمت طراحی وب سایت برنامه نویسی و مقوله طراحی وبسایت ندارید انتخاب روش مناسب سخت و گیج کننده باشد.

برای اضافه کردن فروشگاه به سایتم، شما کدوم روش رو پیشنهاد میدید

به جز ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز افزونه‌های زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس وجود دارد.

Report this wiki page